صفحات
شماره هشت هزار و صد و شصت و نه - ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و صد و شصت و نه - ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - صفحه ۳

دیگه‌چه‌خبر؟

پلمب مجتمع خاطی در تهران
 خبر اول اینکه،معاونت نظارت بر اماکن عمومی تهران بزرگ روز گذشته مجتمع تجاری معروف اپال در تهران را علی‌رغم دریافت تذکرات متعدد در خصوص کشف حجاب به‌ علت تمکین‌ نکردن هیأت مدیره این مجتمع به هشدارها پلمب کرد. گفته می‌شود برخی رستوران‌های متعلق به سلبریتی‌های مشهور نیز تاکنون چندبار اخطار پلمب گرفته و برخی دیگر نیز پس از عدم تمکین به قانون پلمب شدند.

تشکیل پرونده قضایی
برای دو سلبریتی
 خبر دیگر اینکه،مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران از تشکیل پرونده قضایی برای «کتایون ریاحی» و «پانته‌آ بهرام» به علت جرم کشف حجاب در ملأعام  خبر داد. در این اطلاعیه آمده است، پرونده نامبردگان به دادسرای ارشاد ارسال شد. گفتنی است، کتایون ریاحی بازیگر سابق سینما در مراسم خاکسپاری کیومرث پوراحمد و پانته‌آ بهرام در مراسم اکران عمومی قسمت نهایی سریال پوست شیر اقدام به کشف حجاب تعمدی کردند. پیش از این نیز افکارعمومی از نیروی انتظامی خواسته بودند تا برای اجرای قانون در طرح جدید پلیس ابتدا سراغ دانه‌درشت‌ها برود.

گلایه نمایندگان از خبرگزاری مجلس
 دست آخر اینکه، با آنکه رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های نماز عید فطر قوای سه‌گانه و مسئولان را به همدلی و همکاری با یکدیگر دعوت کردند، خبرگزاری «خانه ملت» وابسته به مجلس شورای اسلامی به طرح مباحث غیرحرفه‌ای و همچنین تخریب دولت ادامه می‌دهد. همین مسأله منجر به اعتراض برخی نمایندگان مجلس نیز شده است. علی خضریان نماینده مردم تهران روز گذشته در این خصوص با اشاره به توصیه‌های اخیر رهبر انقلاب، در توئیتی کنایه‌وار نوشت: «برخی به ظاهر انقلابی در پوشش خبرگزاری مجلس و با اسم رمز حکمرانی نو، علیه دولت فعالیت می‌کنند. امیدوارم جناب قالیباف مانع بذر دشمنی کاشتن دستیار برجامی خود شود.»

جستجو
آرشیو تاریخی