صفحات
شماره هشت هزار و صد و شصت و پنج - ۳۰ فروردین ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و صد و شصت و پنج - ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ - صفحه ۲۰

حوادث کوتاه

مرگ هولناک مرد جوان 
با تینر
روز دوشنبه 28 فروردین ماه امسال رسیدگی به مرگ آتشین مرد جوان در یک واحد تجاری در میدان ونک در دستور کار وحید ناصری بازپرس کشیک قتل پایتخت قرار گرفت. این مرد به دلیل نامعلومی در حال کار با تینر بوده که منجر به آتش سوزی و مرگ وی شده است.رسیدگی به این پرونده برای روشن شدن ابعاد ماجرا در دستور کار قضایی قرار دارد.
 
سقوط مرگبار کارگر به چاله آسانسور
صبح روز گذشته کارگر افغان در حال کار در یک ساختمان نیمه کاره واقع در خیابان مجیدیه به چاله آسانسور سقوط کرد و جان سپرد. رسیدگی به این موضوع در دستور کار محمدحسین زارعی بازپرس کشیک قتل پایتخت قرار دارد.
 
مرگ هولناک در تصادف با قطار
صبح روز گذشته رسیدگی به مرگ هولناک مرد جوان در راه آهن در دستور کار محمدحسین زارعی بازپرس کشیک قتل پایتخت قرار گرفت. بررسی‌های ابتدایی حکایت از مرگ این جوان در تصادف با قطار داشت و رسیدگی به موضوع در دستور کار تیم جنایی قرار دارد.

مرد جوان ناخواسته قاتل زنش شد
مرد جوان در حال تمیز کردن تفنگ بود که ناگهان گلوله‌ای شلیک شد و زنش به کام مرگ فرو رفت.
شامگاه دوشنبه ماجرای شلیک مرگبار در یکی از محلات سیستان و بلوچستان به پلیس مخابره شد و خیلی زود تیمی از مأموران برای بررسی موضوع در محل حاضرشدند.
مأموران با حضور در صحنه جرم با جسد زن 24 ساله‌ای روبه‌رو شدند که با شلیک گلوله کلت کمری به قتل رسیده بود و همسر زن جوان که در محل جنایت حضور داشت بازداشت شد.
مأموران در تحقیقات پی بردند که مرد جوان بخاطر سهل‌انگاری در نگهداری و در زمان تمیز کردن اسلحه کلت کمری ناخواسته شلیک کرده و موجب مرگ زن جوان شده است.

اختلاس میلیاردی کارمند بانک در استان گلستان
دادستان گلستان از دستگیری یکی از کارمندان بانکی در استان به گلستان اتهام اختلاس خبر داد.
محمود اسپانلو اظهار کرد: این فرد با جعل سند از حساب مشتریان بانک نزدیک به 4 میلیارد تومان برداشت کرده بود.
وی گفت: پرونده در دادسرای گرگان تشکیل شده و در مرحله تحقیقات است، متهم هم با قرار وثیقه فعلاً بازداشت است.

حفاری تونل برای سرقت از طلافروشی
دادستان میامی از دستگیری سارق تنها طلافروشی خبر داد.
فرشید صفدری از بازداشت سارق تنها طلافروشی شهرستان میامی خبر داد و بیان کرد: این سارق چندی قبل از طریق حفر تونل توانسته بود وارد طلافروشی شود و سرقت خود را صورت دهد.
وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع در میامی، بلافاصله این موضوع در دستور کار مسئولان انتظامی و قضایی شهرستان قرار گرفت و پرونده به صورت جدی دنبال شد.
دادستان میامی بیان کرد: با تلاش شبانه‌روزی و اقدامات اطلاعاتی مأمورین نیروی انتظامی شهرستان میامی مخفیگاه این سارق در یکی از استان‌های همجوار شناسایی و در نهایت دستگیر شد.
صفدری با بیان اینکه با توجه به تبعات اجتماعی این موضوع مجازات سنگینی در انتظار نامبرده خواهد بود، تأکید کرد: دستگاه قضایی با جرایمی از این دست با جدیت برخورد خواهد کرد.
 

جستجو
آرشیو تاریخی