ظهر دیروز متهم دستگیر شد

اسیدپاشی فامیلی روی زن تهرانی

 

عامل اسید پاشی روی یک زن جوان که  صبح روز گذشته رخ داده بود، ساعتی بعد بازداشت شد.
به گزارش «ایران»، عقربه‌ها ساعت 9 روز دوشنبه 28 فروردین ماه سال‌جاری را نشان می‌داد که فریادهای سوختم سوختم زن جوانی در کوچه علی بیگی خیابان دامپزشکی تهران همه را از خانه‌هایشان بیرون کشید.
ندا 30 ساله که هدف اسیدپاشی قرار گرفته بود به مادر و شوهرش زنگ زد و درخواست کمک کرد و خیلی زود تیم‌های امدادی اورژانس که در ماجرای اسیدپاشی قرار گرفته بودند در محل حاضر شدند.
ندا که صاحب دو فرزند است توسط اورژانس به بیمارستان شهید مطهری منتقل و پلیس در ادامه برای تحقیقات ویژه وارد عمل شد.
مأموران در تحقیقات ابتدایی به سراغ ندا رفته و خیلی زود مشخص شد عامل اسیدپاشی پسرخاله شوهرش است که پس از این اقدام هولناک فراری شده است.
همسر ندا به خبرنگار ما گفت: من و پسرخاله‌ام هیچ اختلافی با هم نداشتیم و در این سال‌ها پسرخاله‌ام به خانه ما رفت و آمد داشت و هیچ مشکلی نبود و نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده است و فقط احتمال می‌دهم او در حالت عادی نبوده و دچار توهم بوده که دست به این کار زده است. وی افزود: نمی‌دانم پسرخاله‌ام اعتیاد دارد یا نه؟ هنوز خودم در شوک هستم که چه انگیزه‌ای پشت این اقدام اسیدی بوده است.همسر قربانی اسیدپاشی ادامه داد: صبح من به سرکار رفتم و همسرم در خانه تنها بود که با من تماس گرفتند و اطلاع دادند که روی او اسیدپاشی شده است و از ندا شنیدم پسرخاله‌ام ابتدا زنگ خانه را به صدا درآورده و وقتی او به جلوی در می‌رود پسرخاله‌ام بدون هیچ صحبتی رویش اسید پاشیده و پا به فرار گذاشته است.
بنا به این گزارش، تیمی از کارآگاهان اداره 16 پلیس آگاهی تهران با دستور بازپرس پرونده برای دستگیری متهم وارد عمل شدند و او را ساعتی بعد در مخفیگاه اش به دام انداختند.

جستجو
آرشیو تاریخی