صفحات
شماره هشت هزار و صد و شصت و چهار - ۲۹ فروردین ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و صد و شصت و چهار - ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ - صفحه ۲۰

حوادث کوتاه

مخفیگاه این مجرم فراری کجاست؟!
پلیس شیراز با انتشار تصویر متهم متواری به نام محسن رجبی از مردم خواست در صورت مشاهده یا شناسایی این فرد مراتب را اطلاع دهند. 
این متهم به مشخصات محسن رجبی به اتهام حمل و نگهداری مواد مخدر متواری و تحت تعقیب است.
بازپرس شعبه 6 دادسرای انقلاب شیراز، تصویر بدون پوشش این متهم را در اختیار رسانه‌ها قرار داد تا کسانی که اطلاعی از مخفیگاه سوداگر مرگ دارند مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

قتل در جریان درگیری 
در شهرری
روز گذشته درگیری در یک میهمانی واقع در شهرری منجر به قتل یکی از میهمانان با ضربات چاقو شد. رسیدگی به این جنایت برای روشن شدن ردی از عامل جنایت ادامه دارد.

معمای قتل 2 زن در آباده
مدتی قبل خبر به قتل رسیدن
2 زن در آباده استان فارس در جریان دستور کار پلیس آگاهی این شهر قرار گرفت و مشخص شد این 2 زن در فروردین ماه امسال با فاصله چند روز به قتل رسیده‌اند. تحقیقات برای روشن شدن ردی از عامل جنایت در دستور کار پلیس آگاهی قرار دارد.

نجات دختر فریب خورده 
از خانه پسر شیطان صفت
پسر شیاد با اعتمادسازی و فریب باعث فراری شدن دختر نوجوان از خانه‌شان شد.
فروردین‌ ماه سال‌جاری، زن جوانی به اداره 4 پلیس آگاهی تهران مراجعه و ادعا کرد ساعتی قبل دختر نوجوانش برای خرید از خانه خارج و دیگر بازنگشته است.
بدین ترتیب تیمی از کارآگاهان به سوپرمارکت نزدیک خانه دخترنوجوان رفتند که مشخص شد این دختر پس از خارج شدن از خانه به سوپرمارکت مراجعه نکرده است و در ادامه تحقیقات میدانی و اطلاعاتی برای پیدا کردن دختر گمشده کلید زده شد.
تیم پلیسی در گام بعدی پی برد که دختر نوجوان در دام یک جوان شیاد گرفتار شده و پسر فریبکار با دادن وعده ازدواج باعث فرار کردن مریم از خانه‌شان شده است.
همین کافی بود تا مأموران مخفیگاه پسر جوان را شناسایی کنند. در ادامه تیم پلیسی در یک عملیات غافلگیرانه وارد مخفیگاه پسر جوان شدند و پس از دستگیری امیر دخترنوجوان نیز در خانه شناسایی شد.متهم پس از انتقال به اداره چهارم پلیس آگاهی در جریان تحقیقات ابتدایی ضمن ابراز ندامت و پشیمانی به جرم خود مبنی بر اغفال دختر نوجوان با شگرد وعده‌های پوشالی و دروغین ازدواج اعتراف کرد.
سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران در خصوص این خبر گفت: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، دختر گمشده به آغوش خانواده خود بازگردانده شد و متهم به منظور کشف جرایم احتمالی در اختیار کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت.
 

جستجو
آرشیو تاریخی