صفحات
شماره هشت هزار و صد و شصت و دو - ۲۷ فروردین ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و صد و شصت و دو - ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - صفحه ۳

دیگه‌چه‌خبر؟

دعوت از عبدالحمید برای مناظره درباره فلسطین
خبر اول اینکه، در پی صحبت‌های خارج از قاعده عبدالحمید اسماعیل زهی، امام جماعت مسجد مکی زاهدان در مورد صلح با رژیم صهیونیستی، آن هم در روز قدس! یک عالم برجسته اهل سنت وی را به مناظره دعوت کرد. دکتر شیخ محمد الموعد، سخنگوی شورای علمای فلسطین در لبنان، ضمن دعوت عبدالحمید اسماعیل زهی به مناظره زنده در مقابل رسانه‌های عربی و فارسی، اظهارکرد: «شخصی که بگوید باید با اسرائیل صلح شود، یا نادان است یا جاسوس همان اسرائیل غاصب که از او دفاع می کند‌.» سخنگوی شورای علمای فلسطین در لبنان افزود: «او را رسماً به مناظره زنده دعوت می‌کنم تا همه بدانند او ساده‌ترین مسائل دین اسلام را نمی داند. گرچه این اشخاص بی سواد همیشه از مناظره و بحث‌های علمی فرار می‌کنند.» مدتی است که امام جماعت مسجد مکی، اظهاراتی را بر زبان می آورد که نه فقط با اصول و مواضع مسلمانان و آزادی خواهان جهان، بلکه با مواضع و اظهارات سابق وی هم جور در نمی آید.  
 

بوقچی مخفی، راهکار جدید منافقین برای سفیدسازی  
خبر دیگر اینکه، «اشکان فدایی» خواننده ضدانقلاب، از ارتباط همسر «سروش لشکری» (ملقب به هیچکس) و صفحه مجازی 1500 تصویر با گروهک منافقین خبرداد. با این اتفاق که مدرکی دیگر دال بر جدیدترین سیاست گروهک تروریستی منافقین به حساب می‌آید، به‌نظر می‌رسد منافقین برای سفیدسازی خود، بوقچی‌های مخفی استخدام کرده‌اند! به گزارش تسنیم، دیدار‌های سیاسی سروش لشکری با خانواده همسرش که حضور فعالی در تجمع‌های سازمان منافقین داشتند توجه فعالین فضای مجازی را جلب کرده است. همچنین آزاده اکبری که اکنون ارتباطش با منافقین علنی شده است از گردانندگان اصلی صفحه 1500 تصویر (از صفحات اصلی جریان معاند) بوده است که این افشاگری، معمای حمایت مالی و اطلاعاتی صفحه 1500 تصویر را نیز حل می‌کند، به‌نظر می‌رسد مسأله ارتباطات مخفی سازمان منافقین با چهره‌های معاند از آنچه به‌نظر می‌رسد جدی‌تر است و منافقین برای سفیدسازی خود در حال خریداری و حمایت از این چهره‌ها است. 
 

اعتراف به آسیب نظامیان امریکایی در سوریه
شنیدیم که، رسانه‌های امریکایی اعلام کرده‌اند در حملات اخیر به پایگاه‌های غیرقانونی این کشور در خاک سوریه که مقام‌های نظامی این کشور آن را متوجه نیروهای نزدیک به ایران دانسته‌اند، علاوه بر کشته شدن یک پیمانکار امریکایی، 11 نفر نیز دچار آسیب مغزی شده‌اند. شبکه خبری سی‌ان‌ان به نقل از سخنگوی فرماندهی مرکزی نیروهای تروریست امریکا (سنتکام) اعلام کرد: «پس از یک سری حملات موشکی و پهپادی به نیروهای امریکایی در سوریه در اواخر ماه مارس، ۱۱ مورد دیگر از آسیب مغزی در میان نیروهای امریکایی شناسایی شده است. موارد جدید، تعداد مجروحان امریکایی در این حملات را به ۲۵ نفر می‌رساند.» امریکا همواره تلفات نیروهای تروریستی خود را با عنوان آسیب مغزی معرفی می‌کند.


لفاظی جدید بنت علیه برنامه هسته‌ای ایران
دست آخر اینکه، نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونیستی با تکرار ادعاهای واهی خود علیه کشورمان، مدعی شد که امریکا باید برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای در کنار اسرائیل بایستد. نفتالی بنت، همچنین مدعی شد که اگر ایران به سلاح اتمی دست یابد امریکا با یک رقابت هسته‌ای در سراسر خاورمیانه مواجه خواهد شد. این درحالی است که بسیاری از ناظران معتقدند این لفاظی‌ها صرفاً با هدف امتیازگیری‌های تازه اقتصادی و نظامی از دولت امریکا صورت می‌گیرد و هیچ اثر راهبردی دیگری ندارد.

جستجو
آرشیو تاریخی