لیگ برتر

حمایت از فلسطین در بازی پرسپولیس

تعدادی ازهواداران فوتبال دردیدارپرسپولیس و ملوان در ورزشگاه آزادی حاضر شدند و به حمایت از اندونزی و فلسطین پرداختند‌. آنها نسبت به تصمیم فیفا وحمایت تلویحی از رژیم صهیونیستی مبنی بر حذف میزبانی اندونزی اعتراض کردند.

 

بازگشت بیرانوند
به صدر جدول کلین‌شیت

چهاردهمین کلین‌شیت فصل علیرضا بیرانوند در دیدار با ملوان رقم خورد تا او اکنون بالاتر از حسین پورحمیدی به صدر جدول برترین گلرها بازگردد. در شرایطی که بیرانوند در نیم‌فصل اول بی‌رقیب و با عملکردی با فاصله در سودای دستیابی به دستکش طلایی این فصل بود، رفته رفته شرایط تیم به شکلی شد که او از کورس کلین‌شیت جا ماند. با این حال او طی هفته‌های اخیر بار دیگر توانسته است شرایط مناسبی را دنبال نماید و پا به پای پورحمیدی برای دستیابی به دستکش طلایی این فصل تلاش کند. بیرانوند اکنون با یک بازی بیشتر نسبت به گلر آلومینیوم‌اراک و با ثبت چهاردهمین کلین‌شیت، به صدر جدول عملکرد فردی بین گلرها رسیده است و باید دید امروز پورحمیدی مقابل استقلال چه نمایشی از خود به جا خواهد گذاشت و آیا در این جدال قادر به کلین‌شیت خواهد بود تا رقابت بین آنها همچنان ادامه داشته باشد یا خیر.

 

پرسپولیسی‌ها بعد از برد چه گفتند؟
پس از برتری پرسپولیس در دیدار خانگی مقابل ملوان، بازیکنان این تیم در خصوص این برد صحبت کردند. گئورگی گولسیانی، مدافع تیم پرسپولیس گفت: «بازی سختی داشتیم و این بازی دو نیمه متفاوت داشت؛ ما در نیمه اول خوب نبودیم و به همین دلیل تیم حریف ضدحملات خطرناک روی دروازه ما انجام می‌داد. به نظر من امروز کمی خوش شانس بودیم اما تیم‌های قوی معمولاً خوش‌شانس‌تر هستند و ما هم به همین دلیل پیروز شدیم. ما با برد در بازی امروز به استقلال و سپاهان فشار آوردیم و حالا منتظر نتایج هر دو تیم می‌مانیم.» او درباره گلزنی‌هایش برای پرسپولیس هم خاطرنشان کرد: «بازیکنان ایرانی نمی‌توانند پنالتی خوب بزنند به همین دلیل با تصمیم مربی من پنالتی می‌زنم. من به این تصمیم احترام گذاشتم و تا حالا ۱۶ پنالتی در ایران زدم که ۱۵ پنالتی گل شده است.» وحید امیری در مورد حذف استقلال عنوان کرد: «حذف استقلال ضربه بزرگی به فوتبال کشورمان بود. تیم رقیب‌مان است اما باید نگاه ملی داشته باشیم و حذف استقلال یک آبروریزی بزرگ بود. امیدوارم تمام مسئولان فوتبال و مسئولان دولت فکری صددرصدی برای این قضیه انجام بدهند تا دیگر دچار این مشکلات نشویم چون اینجا دیگر بحث استقلال، پرسپولیس و سپاهان نیست بحث ملی است.وقتی فولاد مقابل الهلال بازی می‌کرد همه دوست داشتند که فولاد برنده شود و به مرحله بعد صعود کند. امیدوارم دیگر این اتفاقات رخ ندهد و مسائلی که در تلویزیون رخ می‌دهد شکل خوشی ندارد.» مرتضی پورعلی گنجی مدافع پرسپولیس بیان کرد: «این برد مبارک هواداران باشد ان‌شاءالله بازی‌ها را بازی به بازی جلو برویم و ببریم. از طرف دیگر هم رقبا نبرند تا قهرمان شویم.»

 

کادر فنی تیم ملی در ورزشگاه آزادی
عکس نوشت

بازی پنج‌شنبه شب پرسپولیس و ملوان چند میهمان ویژه داشت؛ امیر قلعه نوعی و بدنساز تیم ملی از جایگاه ویژه این مسابقه را تماشا کردند.

جستجو
آرشیو تاریخی