اخبار

9 مدال کاراته‌کاهای ایرانی
در تاتامی قونیه

کاراته کاهای ایرانی با 9 مدال تاتامی، قونیه را ترک کردند.دومین مرحله لیگ کاراته وان سری آ در سال 2023 به میزبانی قونیه ترکیه برگزار شد که نمایندگان کشورمان با 2 مدال طلا، 3 نقره و 4 برنز به کار خود در این مسابقات پایان دادند.
شیما آل‌سعدی در کومیته وزن مثبت 68 کیلوگرم و علیرضا اکبری در وزن منفی 84 کیلوگرم موفق به کسب طلا شدند. امیرمهدی‌زاده در وزن منفی 67 کیلوگرم، زینب‌السادات حسینی، سپیده امینی و ملیکا عزتی در کاتا تیمی بانوان و حنانه صالحی در وزن مثبت 68 کیلوگرم نقره و حمیدرضا اسمعیلی در وزن ۶۷- ، عبدالله ولدی در وزن ۶۷- ، مهدی شه‌گل در وزن ۷۵-  و مهدی حق‌نظری، محمدصدرا شیدزی و سهند اسلامی در کاتا تیمی آقایان برنز گرفتند.

 

ویروس به اردوی کشتی زد

ملی‌پوشان کشتی ایران به بیماری مبتلا شده‌اند و طبق دستور کادر فنی رفت و آمدها در اردوهای تیم‌های ملی محدود شد. بعد از بازگشت تیم‌های منتخب کشتی ایران از دو جام بین‌المللی دانکلوف و نیکولاپتروف بلغارستان، دور جدید تمرینات دو تیم زیر نظر پژمان درستکار و حسن رنگرز آغاز شده است. هر دو تیم آزاد و فرنگی تمرینات خود را در کمپ تیم‌های ملی پشت سر می‌گذارند اما تعداد قابل توجهی از اردونشینان به سرماخوردگی مبتلا شده‌اند؛ از این رو با تصمیم فدراسیون کشتی، رفت‌و آمدها محدودیت پیدا کرد.

 

«ایران ب» قهرمان مسابقات کبدی نوروز شد

تیم ایران ب با برتری مقابل تیم ایران الف قهرمان مسابقات کبدی نوروز شد.
دیدار فینال مسابقات کبدی بازی‌‌های بین‌المللی نوروز در ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی برگزار شد که در پایان تیم ایران ب با نتیجه 39 بر 30 مقابل ایران الف پیروز شد و عنوان قهرمانی را کسب کرد. تیم افغانستان هم 82 بر 25 عراق را شکست داد و سوم شد.در این مسابقات که با حضور چهار تیم افغانستان، عراق، ایران الف و ایران ب برگزار شد تیم ایران ب با 4 پیروزی قهرمان شد. ایران الف با سه پیروزی و یک شکست در جایگاه دوم قرار گرفت. افغانستان با یک پیروزی و سه شکست سوم شد و عراق هم با چهار شکست عنوان چهارم را به خود اختصاص داد.
این تورنمنت با پایان مسابقات وزنه‌برداری و برگزاری اختتامیه دیشب به اتمام رسید.

 

خداحافظی نوشاد با مسابقات سنگاپور

نوشاد عالمیان ملی‌پوش تنیس روی میز کشورمان از گردونه مسابقات سنگاپور حذف شد.
مرحله یک شانزدهم نهایی جدول اصلی مسابقات تنیس روی میز سنگاپوردرحالی  برگزار شد که  نماینده ایران مقابل نفر ۱۶ رنکینگ جهان شکست خورد.
عالمیان که در مرحله یک سی و دوم جدول اصلی مسابقات تنیس روی میز سنگاپور توانسته بود بازیکن کره‌ای را  شکست دهد  در مرحله یک‌شانزدهم نهایی مقابل دیگر بازیکن کره‌ای که رنکینگ ۱۶ جهان را در اختیار دارد، با نتیجه سه بر صفر شکست  خورد .
امیرحسین هدایی هم  در دور اول جدول مقدماتی حذف شد تا  به این ترتیب کار نمایندگان ایران در مسابقات تنیس روی میز سنگاپور به پایان برسد.
مسابقات سنگاپور یکی از معتبرترین مسابقات تنیس روی میز است و بازیکنان براساس رنکینگ جهانی مجوز حضور در مسابقات را به‌دست می‌آورند.

 

جدول بازی های مهم

لیگ قهرمانان اروپا
23:30  منچسترسیتی  ............. لایپزیش
23:30  پورتو  ....................... اینتر

جستجو
آرشیو تاریخی