صفحات
شماره هشت هزار و صد و سی و نه - ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و صد و سی و نه - ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - صفحه ۳

دیگه‌چه‌خبر؟

اپوزیسیون سوری:
کشورهای عربی مزدور ایرانند!
 خبر اول اینکه، تلاش کشورهای عربی برای عادی‌سازی روابط با دولت سوریه، باعث عصبانیت و سردرگمی فکری معارضان این کشور شده است. ربیع الشار یک چهره معارض سوری، در گفت‌و‌گو با شبکه آی24 مدعی شد همه این کشورهای عربی مزدور ایران هستند!  دیگر کارشناس این شبکه، با طرح این سؤال که آیا مصر و اردن هم وابسته به ایران هستند، این‌طور پاسخ داد که واقعیت امر این است که مخالفان اسد فقط ابزارهایی در دست ترکیه، امریکا، عربستان و اسرائیل بودند که وقتی برای تحقق اهداف شکست خوردند، در کنار جاده رها شدند.
 
اینترنشنال یک تروریست را
فعال حقوق بشر جا زد
 خبر دیگر اینکه، اینترنشنال در ادامه سیاست‌های ترسیم شده از سوی دولت عربستان سعودی مبنی بر تبلیغات برای گروهک‌های تجزیه طلب، یک عضو گروهک تروریستی دموکرات را فعال حقوق بشر معرفی کرد. این شبکه درحالی با ژیلا مستأجر به‌عنوان فعال حقوق بشر مصاحبه می‌کند که این فرد و همسرش ارسلان یاراحمدی جزو مسئولان رسانه‌ای گروهک مسلح دموکرات بوده و سابقه مشارکت در انجام عملیات تروریستی علیه مرزبانان ایرانی را دارند.

چشم و هم‌چشمی سرویس‌ها
در ارتباط با ضدانقلاب
 دست آخر اینکه، امریکا و انگلستان در ارتباط گیری با ضدانقلاب وارد رقابت و چشم و هم‌چشمی شدند. پس از ارتباط سران رژیم امریکا با گروهک‌های تجزیه‌طلب و ارتباط سناتورها با منافقین، روز گذشته رژیم پادشاهی انگلیس فضایی را فراهم کرد تا فرزند شاه مخلوع ایران در پارلمان سخنرانی کند. این درحالی است که اختلاف میان اپوزیسیون ضدایرانی پس از نمایان شدن در فاز رسانه‌ای و خیابانی حالا گویا به اختلاف میان سرویس‌های جاسوسی نیز رسیده است. چه آنکه اندیشکده‌های نزدیک به MI6 حمایت از جریان سلطنت‌طلب را ترجیح می‌دهند و از سوی دیگر ارگان‌های رسانه‌ای وابسته به سازمان CIA به طور مستمر نسبت به چهره‌های تجزیه‌طلب کرد و سران سازمان منافقین به سفیدشویی می‌پردازند.

 

جستجو
آرشیو تاریخی