صفحات
شماره هشت هزار و صد و سی و یک - ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و صد و سی و یک - ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - صفحه ۱۸

حمام خون در «می سی سی پی»

مرد امریکایی همسر سابقش و 5 نفر دیگر را به قتل رساند

مرد مسلح امریکایی که در اقدامی جنون‌آمیز همسر سابقش و 5 نفر دیگر را در یکی از روستاهای می‌سی سی پی به قتل رساند از سوی پلیس دستگیر شد.
براد لنس، کلانتر شهر تیت می‌سی سی پی به «سی‌ان‌ان» گفت: این حادثه صبح جمعه رخ داد و در این تیراندازی‌ها مردی پس از شلیک به همسر سابقش و پنج نفر دیگر آنها را به قتل رساند و چند نفر را نیز زخمی کرد.
 دفتر کلانتر گفت که متهم ریچارد دیل کرام، 52 ساله، پس از جنایت دستگیر شد و در ارتباط با این پرونده با اتهام قتل درجه یک روبه‌رو است.
 به گفته کلانتر لنس، اولین تماس با پلیس حوالی ساعت 11 صبح جمعه به وقت محلی گرفته شد و پس از اینکه مظنون وارد پارکینگ فروشگاهی در یک شهر کوچک روستایی در شمال می‌سی سی پی شد، به خودروی کناری شلیک کرد که در آنجا راننده را به قتل رساند اما  فرد دیگری که در خودرو بود آسیبی ندید.
 مرد مسلح سپس وارد فروشگاه شد و با شلیک‌های پی در پی یک نفر دیگر را به قتل رساند بعد از آن به سمت خانه همسر سابقش رفت و او را با شلیک گلوله کشت و نامزد وی را که او نیز در محل اقامت بود، مورد ضرب و شتم قرار داد. دو قربانی دیگر این حادثه زن و مردی در همسایگی خانه وی بودند که متهم با شلیک گلوله آنها را نیز به قتل رساند. به گفته لنس، مقتول ناپدری متهم بوده که با همسرش در آن خانه زندگی می‌کرد. مأموران بر این باورند که متهم ممکن است با آنها نیز اختلاف داشته و دست به انتقام زده است.
کلانتر لنس گفت، سپس، در جاده‌ای نزدیک خانه متهم که به یک کلیسا منتهی می‌شود، او به دو مردی که بازرسان معتقدند ممکن است نوعی کار ساختمانی برای ناپدری او انجام می‌دادند، نیز شلیک کرد.
  در این حادثه یک نفر زخمی و دیگری کشته شده که این فرد توسط خدمه اورژانس مداوا شد و برای درمان بیشتر به بیمارستان منتقل نشد. مأموران پلیس توانستند متهم را در حالی که می‌خواست صحنه را در نزدیکی خانه‌اش ترک کند، بازداشت کنند.
 لنس گفت که نمایندگان چندین اسلحه و یک تفنگ ساچمه‌ای را در خودروی مظنون پیدا کردند و انگیزه او در حال حاضر نامشخص است.
 فرماندار تیت ریوز گفت که گمان می‌رود مظنون به تنهایی عمل کرده است.

جستجو
آرشیو تاریخی