اخبار

فرانسه، دومین حریف هندبال ایران
تیم ملی هندبال ایران که به دور دوم مسابقات قهرمانی جهان راه یافت، عصر دیروز در نخستین گام این مرحله به مصاف اسلوونی رفت. شاگردان وسلین وویویچ ساعت 20:30 فردا در دیدار دوم برابر فرانسه قدرتمند صف‌آرایی می‌کنند. دور دوم رقابت‌های قهرمانی جهان یکشنبه شب با بازی مقابل لهستان برای ایران تمام می‌شود. البته تیم ملی در صورت کسب تنها یک پیروزی و سومی در گروه، می‌تواند به صعود از این مرحله هم امیدوار باشد.
باخت وفایی مقابل ترامپ در گرندپریکس
اسنوکرباز ملی‌پوش ایران در گرندپریکس جهانی مقابل قهرمان مسترز باخت. حسین وفایی اسنوکرباز حرفه‌ای ایران که آخرین بار اسفند سال قبل در رقابت‌های آزاد ولز مقابل ترامپ باخته بود، در گرندپریکس ۲۰۲۳ دوباره به نفر چهارم رنکینگ جهانی اسنوکر خورد و این بار با نتیجه 4 بر 2 مغلوب شد. گرندپریکس جهانی ۲۰۲۳، ۲۶ دی تا ۲ بهمن با حضور ۳۲ اسنوکرباز برتر جهان برگزار می‌شود.
عالمیان سقوطش را با 44 پله صعود جبران کرد
نیما عالمیان سقوط عجیبش را در رنکینگ فدراسیون جهانی تنیس روی میز جبران کرد. او که قبل از این با 40 پله سقوط به رده 199 جهان سقوط کرده بود حالا بعد از درخشش در مسابقات انتخابی جهانی قطر و قطعی کردن سهمیه مسابقات جهانی آفریقای جنوبی، با 44 پله صعود در رده 155 رنکینگ جهان قرار گرفت.همچنین نوشاد عالمیان یک‌ پله، امیرحسین هدایی پنج پله، امین احمدیان چهار پله و نوید شمس هم سه پله سقوط کردند.
راگبی‌بازی که در اسپانیا لژیونر شد
علی یاقوتی یکی از بهترین راگبی‌بازان ایران، برای بازی در لیگ اسپانیا امشب راهی می‌شود. اسپانیا، انگلیس، فرانسه و ایتالیا جزو تیم‌های مطرح در راگبی هستند که در ورلدکاپ‌های مختلف حضور دارند. فیلم بازی ۳ بازیکن دیگر برای تیم‌های فرانسه و اسپانیا فرستاده شده و انجمن در حال رایزنی برای قرارداد آنهاست تا بزودی لژیونر شوند.
جستجو
آرشیو تاریخی