صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد و چهل و هشت - ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد و چهل و هشت - ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - صفحه ۱۳

حوادث جهان

آتش سوزی در اسکله قدیمی
آتش‌سوزی در یک رستوران واقع در اسکله اوشن‌ساید کالیفرنیا باعث وحشت مردم این منطقه شد.به گزارش ان بی سی  بعدازظهر پنجشنبه به وقت محلی، ناگهان دود سیاهی آسمان را پر کرد که ناشی از آتش‌سوزی در نزدیکی انتهای غربی اسکله نمادین شهر بود. مقامات گفتند: این صحنه صدها نفر را متعجب و وحشت‌زده کرد و امدادگران ساعت‌ها در تلاش برای مقابله با آتش‌سوزی بودند که از حدود ساعت 3 بعدازظهر گزارش شده بود. یک ساختمان خالی در انتهای اسکله که قبلاَ رستوران بود در آتش سوخت. تا ساعت 20:20 خدمه همچنان مشغول مهار  آتش بودند.   دیوید پارسونز، رئیس آتش‌نشانی اوشن‌ساید در کنفرانس خبری پنجشنبه شب گفت: اسکله اقیانوس ساید و رستوران روبی که سه سال پیش تعطیل شدند، بخش بزرگی از کودکی او بودند که در آتش سوخت.
 
فرار ناکام از زندان ونزوئلا
زندانیانی که در ونزوئلا می‌خواستند از زندان فرار کنند با حفر تونلی که یک‌سال‌ونیم برای کندنش زحمت کشیده بودند، سرانجام از ایستگاه پلیس سر در آوردند. به گزارش اسکای‌نیوز، تعدادی از زندانیان در یکی از زندان‌های ونزوئلا، پس از یک‌سال‌ونیم تلاش، تونلی حفر کردند و وقتی قصد داشتند از طریق آن از زندان خارج شوند، ناگهان خود را وسط ایستگاه پلیس دیدند و دستگیر شدند. پلیس ونزوئلا در طول ماه‌ها این چند زندانی را تحت نظر داشته است.

ورود اتوبوس به مغازه
درگیری مسافر با راننده باعث تصادف شدیدی شد. به گزارش نیویورک‌پست، درگیری مسافری با راننده اتوبوس در ایالت اوکلاهامای امریکا منجربه برخورد اتوبوس با ویترین فروشگاه شد.
بنابر اعلام پلیس اوکلاهاماسیتی، این مسافر از راننده تقاضا کرد تا در یکی از تقاطع‌‌ها توقف کند تا او پیاده شود اما امتناع راننده از این کار، منجربه درگیری فیزیکی شد. پلیس این مسافر ۲۳ ساله را که پس از تصادف اتوبوس از محل فرار کرده بود، در همان حوالی دستگیر کرد. به گفته مدیر بخش حمل‌ونقل عمومی و پارکینگ اوکلاهاماسیتی، راننده که دچار جراحاتی در قسمت صورت و بدن شده است، به‌سرعت به یکی از مراکز درمانی منتقل شد.

جستجو
آرشیو تاریخی