صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد و هجده - ۱۶ اسفند ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد و هجده - ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - صفحه ۶

مـرور

در آستانه هفته و روز شهید
پویش سراسری «سلام شهید» برگزار می‌شود
معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران در آستانه روز شهید - 22 اسفند - گفت: پویش سراسری سلام شهید در هفته آینده همزمان با آغاز هفته شهید برگزار می‌شود و همه مسئولان کشور، وزارتخانه‌ها، استانداران، فرمانداران و مسئولان با خانواده شهدای حوزه خود دیدار می‌کنند.
محمدصادق هاشمی با اشاره به پیگیری‌های انجام شده توسط این سازمان افزود: طرح پویش دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، توسط خود مردم در این هفته انجام می‌شود و دانش‌آموزان، گروه‌های مردمی، تشکل‌های خودجوش و هیأت‌های مذهبی در پویش «سلام شهید» در این طرح شرکت می‌کنند تا از این راه بتوانیم از شهدا قدرشناسی کنیم. معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: تجلیل از خانواده‌هایی که تک فرزند داشتند و فرزندشان به شهادت رسیده است، انجام می‌شود. کاشت نهال و درختکاری هم در هفته شهید اتفاق می‌افتد. تبلیغات محیطی روز شهید و قدردانی از خانواده‌های معظم شهدا و برپایی نمایشگاه‌های متنوع در این حوزه هم در نقاط مختلف خواهیم داشت.


رئیس جمعیت هلال احمر خبر داد
برگزاری کنگره بین‌المللی اشغال فلسطین از دیدگاه حقوق بین‌الملل
رئیس جمعیت هلال‌احمر از برگزاری کنگره بین‌المللی اشغال فلسطین از دیدگاه حقوق بین‌الملل و نقش حقوق بشردوستانه در غزه خبر داد.
به گزارش مهر، پیرحسین کولیوند در نشست خبری که درباره این کنگره برگزار شد، اظهار داشت: این کنگره با حضور مقامات ملی و جمعی از محققان و پژوهشگران حقوق بین‌الملل از داخل و خارج کشور برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه ۴۳ هزار نفر برای شرکت در کنگره بین‌المللی اشغال فلسطین از دیدگاه حقوق بین‌الملل بشردوستانه در غزه ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: در داخل کشور به‌صورت آنلاین این کنگره پخش خواهد شد. حقوقدانان ۲۱ کشور به‌صورت آنلاین در این کنگره حضور دارند و ۱۷ مقاله در ۵ پنل تخصصی ارائه می‌شود.

جستجو
آرشیو تاریخی