صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد و شانزده - ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد و شانزده - ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - صفحه ۲

اخبــــار

پاد

قدردانی هیأت دولت از مشارکت آگاهانه مردم در انتخابات

 جلسه هیأت وزیران عصر دیروز (یکشنبه) به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور برگزار شد.
محمد مخبر در این جلسه با قدردانی از مردم عزیز، ولایتمدار و آگاه کشور برای حضور در انتخابات گفت: به‌رغم برنامه‌ریزی‌ها و تخریب‌هایی که از ماه‌های گذشته و با هزینه‌های سنگین در خارج از کشور برنامه‌ریزی شد تا کسی در انتخابات شرکت نکند، اما مردم کشور مانند همیشه پای نظام ایستادند و به فرمایشات مقام معظم رهبری عمل کردند.
وی همچنین با تأکید بر ضرورت تسریع در عملیات امدادرسانی به سیلزدگان سیستان و بلوچستان گفت: وزیر کشور با دستور رئیس‌جمهور برای مدیریت شرایط در استان هستند و تمام دستگاه‌های اجرایی موظفند بر اساس درخواست آقای وحیدی همه امکانات مورد نیاز را برای حل مشکلات مردم تدارک ببینند.معاون اول رئیس‌جمهور همچنین پرتاب ماهواره «پارس 1» را از افتخارات این دولت برشمرد و با اشاره به اقدامات انجام‌شده و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته اظهار امیدواری کرد، شاهد دستاوردهای بزرگ‌تر در این زمینه باشیم.

 

جام جم آنلاین

باید مشخص شود که اولویت و مسأله کاندیداها چیست

سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی شامگاه شنبه با حضور در تلویزیون گفت: باید از ائتلاف‌هایی که لیست می‌دهند این پرسش شود که این افرادی را که معرفی کرده‌اید قرار است کدام مشکل را حل کنند، راه‌حل آنها چیست؟ در چه بازه زمانی این کار را می‌کنند. شفافیت مسأله‌ای نیست که منحصر به درون مجلس باشد، از همین ابتدا باید مشخص شود که اولویت و مسأله کاندیداها چیست.

 

ایرنا

تراز تجاریِ ایران و روسیه
یک میلیارد دلار مثبت شد

مهدی صفری، معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه خبر داد: در ابتدای دولت سیزدهم میزان تجارت ایران و روسیه ۱.۲ میلیارد دلار در سال بود که امسال به ۵.۳ میلیارد دلار افزایش یافت و تراز تجاری کشور یک میلیارد دلار مثبت شد. امسال ۳.۲ میلیارد دلار محصول کشاورزی به روسیه صادرات کردیم. در سال جاری میلادی ۱۵ هزار دستگاه خودرو صادر خواهیم کرد. 

جستجو
آرشیو تاریخی