صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد و پانزده - ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد و پانزده - ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - صفحه ۱۱

ایران در ایران

بارش دوباره برف و باران در 22 استان
ایران زمین- سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی‌رنگ نسبت به وزش باد شدید در خلیج فارس، بارش باران در ۲۲ استان و احتمال سرریز شدن سدها در جنوب شرق کشور هشدار داد.
«صادق ضیائیان»، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید به کشور و تحت تأثیر قرار گرفتن بیشتر مناطق در روز دوشنبه اظهار داشت: با فعالیت این سامانه ابتدا در بعضی نقاط شمال غرب و دامنه‌های زاگرس مرکزی و دوشنبه در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز مرکزی، نواحی مرکز و شرق کشور و بعضی نقاط جنوب و جنوب شرق کشور، بارش برف و باران، وزش باد شدید موقت در بعضی نقاط گرد و خاک و در استان‌های جنوبی رعد و برق پیش‌بینی می‌شود. رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: سه‌شنبه بیشتر مناطق کشور تحت تأثیر سامانه بارشی خواهد بود و عمده فعالیت این سامانه در روز سه‌شنبه در شرق و جنوب شرق کشور پیش‌بینی می‌شود. ضیائیان گفت: روز چهارشنبه در جنوب شرق کشور بارش پراکنده رخ می‌دهد و سپس این سامانه از کشور خارج می‌شود؛ در بیشتر مناطق کشور تا روز چهارشنبه روند افزایشی نسبی دما پیش‌بینی می‌شود و شنبه دریای عمان و دوشنبه و سه‌شنبه خلیج فارس مواج خواهد بود.
 فراخوان اجرای طرح «خانواده میزبان» در چهارمحال‌وبختیاری
شهر کرد - با اجرای طرح «خانواده میزبان» خانواده‌ها می‌توانند بدون گذراندن مراحل قضایی، فرزندی از مراکز بهزیستی را میهمان خانه‌های خود کنند.
سرپرست بهزیستی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: این اداره در نظر دارد با اجرای برنامه مراقبت موقت از کودکان و نوجوانان بی‌سرپرست و بدسرپرست (طرح خانواده میزبان) را با هدف مراقبت موقت در خانواده برای تأمین شرایط بهتر برای رشد، تربیت کودکان و نوجوانان و همچنین برای پیشگیری از آسیب‌های احتمالی روانی-عاطفی ناشی از اقامت طولانی‌مدت در مراکز نگهداری، نسبت به واگذاری موقت کودکان و نوجوانان به خانواده‌های متقاضی دارای شرایط تا زمان فراهم شدن شرایط فرزندخواندگی به متقاضیان فرزندخواندگی اقدام کنند. سلیمانی افزود: زوجین دارای فرزند، زوجین بدون فرزند و خانم‌های مجرد متقاضی اجرای این طرح می‌توانند برای اطلاع از جزئیات بیشتر طرح با شماره ۳۲۲۲۳۲۳۲، حوزه معاونت سلامت اجتماعی تماس بگیرند.

جستجو
آرشیو تاریخی