صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد و دوازده - ۰۹ اسفند ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد و دوازده - ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - صفحه ۴

حمله موشکی مقاومت لبنان به مراکز نظامی و اطلاعاتی اسرائیل

مقاومت لبنان دیروز در پاسخ به حملات ارتش رژیم صهیونیستی به بعلبک، عملیات کم سابقه‌ای را علیه دو پایگاه نظامی و جاسوسی صهیونیست‌ها انجام داده و چندین محل استقرار نظامیان این رژیم را هدف قرار دادند.
به گزارش خبرگزاری مهر، مقاومت اسلامی لبنان صبح دیروز با صدور بیانیه‌ای از حمله موشکی به پایگاه مراقبت هوایی میرون در کوهستان‌های جرمق با تعداد زیادی از موشک‌های خود خبر داد که از چندین سکوی پرتاب موشک شلیک شده است. حزب‌الله لبنان در این بیانیه تأکید کرد که حمله به پایگاه میرون در حمایت از مردم غزه و واکنش نسبت به تجاوزگری رژیم صهیونیستی به اطراف شهر بعلبک در منطقه بقاع صورت گرفته است.
جنبش مقاومت اسلامی حزب‌الله لبنان ظهر دیروز نیز با صدور بیانیه‌ای جدید اعلام کرد تجهیزات جاسوسی ارتش رژیم صهیونیستی را در پایگاه الرمثا در مزارع اشغالی شبعا با سلاح مناسب هدف قرار داده و خساراتی به آن وارد کرده است.
مقاومت لبنان بجز این دو مرکز مهم نظامی و امنیتی مراکز استقرار نظامیان صهیونیست در رویسات العلم واقع در مزارع اشغالی شبعا و همچنین در تپه الطیهات را هدف گرفتند.
در جبهه مقابل نیز جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی ظهر دیروز مناطق جبشیت، الحنیه، المنصوری، مجدل زون و البیساریه در جنوب لبنان را بمباران کردند.
جستجو
آرشیو تاریخی