صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد و دوازده - ۰۹ اسفند ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد و دوازده - ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - صفحه ۱۰

شهری

رئیس شورای اسلامی
 شهر تهران:
ایمن‌سازی مغازه‌های بازار بر عهده مالکان است
رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره ایمن‌سازی بازار گفت: شهردار منطقه ۱۲ در زمان بررسی بودجه، درخواستی برای ایمن‌سازی بازار داشت که تا حدودی بودجه مورد نیاز با موافقت شورای شهر، محقق شد.
به گزارش ایرنا، مهدی چمران دیروز در حاشیه دویست و هجدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: البته ایمن‌سازی مغازه‌های بازار برعهده مالکان است و شهرداری هم به آنها کمک می‌کند که در هماهنگی با میراث فرهنگی، نوسازی و بازسازی این کار را انجام دهند. وقتی وارد بازار می‌شوید، می‌بینید که بسیاری از کوچه‌ها و راسته‌ها سقف‌های موقت می‌زنند که نشان می‌دهد کسبه آمادگی همکاری دارند اما بازار باید طرح جامع جداگانه داشته باشد که در گذشته این طرح تدوین شد، حتی می‌خواستند زیرگذرهایی بسازند که عملیاتی نبود.
شهروندانی که عوارض را
 تا پایان سال بپردازند
تخفیف می‌گیرند
رئیس شورای شهر تهران در مورد توزیع قبوض عوارض سالانه در شهر تهران گفت: امیدوار بودیم که قبوض عوارض زودتر از اسفند حتی در تابستان به دست شهروندان برسد بر همین اساس اصرار خواهیم کرد که سال آینده این قبوض زودتر منتشر و توزیع شود.
چمران افزود: شهروندان اگر تا آخر سال نسبت به پرداخت عوارض اقدام کنند مشمول تخفیف ۹ درصدی و اگر پرداخت را به سال آینده موکول کنند مشمول جریمه خواهند شد.
جستجو
آرشیو تاریخی