صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد و یازده - ۰۸ اسفند ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد و یازده - ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - صفحه ۲

از رسانه ‌ها چه‌خبر؟

میزان

دستورات رئیس قوه قضائیه برای امنیت و سلامت انتخابات

رئیس قوه قضائیه به تمامی مسئولان و مقامات قضایی در سراسر کشور دستور داد در راستای کمک به سلامت و امنیت انتخابات یازدهم اسفند، همه تدابیر لازم را اتخاذ کنند و با دستگاه‌های دخیل در انتخابات نهایت همکاری را به عمل آورند. حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در نشست روز گذشته شورای‌عالی قوه قضائیه، اضافه کرد: تا روز انتخابات، قضات مستقر در شعب مربوطه قضایی به محض وصول گزارشی دال بر وقوع تخلف و یا جرم انتخاباتی، به‌سرعت به موضوع ورود کنند.

 

ایرنا

دولت لیست انتخاباتی ندارد

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با تأکید بر اینکه وظیفه دولت اجرای دقیق چهار راهبرد رهبر معظم انقلاب است، گفت: دولت در انتخابات هیچ لیست و جریانی ندارد.
سپهر خلجی با اشاره به تلاش‌های گسترده و فشرده دولت در ماه‌های گذشته برای برگزاری انتخابات امن همراه با رقابت، سلامت و مشارکت تأکید کرد: وظیفه دولت به عنوان مجری انتخابات اجرای دقیق ۴ راهبرد انتخاباتی ابلاغی رهبر انقلاب است.

 

ایسنا

بررسی روابط دوجانبه در دیدار سفیر ایران با نخست‌وزیر عراق

دفتر نخست‌وزیر عراق در بیانیه‌ای از دیدار «محمد شیاع السودانی» با محمدکاظم آل‌صادق، سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد و رایزنی آنان درباره روابط دوجانبه خبر داد. در این دیدار روابط دوجانبه و راه‌های تقویت و توسعه آن در همه زمینه‌ها به نحوی که منافع متقابل دو کشور دوست حاصل شود، مورد بررسی قرار گرفت. السودانی در این دیدار تأکید کرد: دولت عراق آماده توسعه روابط با همه کشورهای منطقه است.

جستجو
آرشیو تاریخی