در حافظه موقت ذخیره شد...
مناقصه
بانک پارسیان
شماره هشت هزار و نهصد و نه - صفحه ۴
2- نوبت: اول
3- مناقصهگزار: بانک پارسیان به نشانی تهران،شهرک قدس(غرب)، بلوار شهید فرحزادی، نبش خیابان زرافشان غربی، پلاک 4، ادارات مرکزی بانک پارسیان، طبقه سوم، مدیریت پشتیبانی، اتاق 302، واحد کارپردازی؛
4- موضوع مناقصه: «خرید، تحویل، نصب و راهاندازی تجهیزات پردازشی بههمراه 24 ماه گارانتی و پشتیبانی رایگان سخت افزاری و نرمافزاری تجهیزات (پروژه شماره 290504 کارفرما)»؛
5- مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: مبلغ 155.000.000.000ریال (پانزده میلیارد و پانصد میلیون تومان)؛
6- نوع تضمین شرکت در مناقصه: ضمانتنامه معتبر بانکی (مطابق شرایط اعلامی در کاربرگ مناقصه)، چک تضمین شده بانکی بدون قید و شرط در وجه بانک پارسیان و یا واریز نقدی بهشماره حساب 607-12345678-201 با شناسه واریز 10001201 بهنام بانک پارسیان بابت شرکت در مناقصه؛
7- هزینه خرید اسناد مناقصه:2.750.000 ریال معادل دویست و هفتاد و پنج هزار تومان، واریز بهحساب شماره 607-12345678-201 بانک پارسیان با شناسه واریز 10001201 بابت هزینه خرید اسناد مناقصه با عنوان «خرید، تحویل، نصب و راهاندازی تجهیزات پردازشی بههمراه 24 ماه گارانتی و پشتیبانی رایگان سختافزاری و نرمافزاری تجهیزات (پروژه شماره 290504 کارفرما)»؛
8- مکان، زمان (مهلت) و نحوه دریافت اسناد مناقصه: اشخاص حقیقی یا حقوقی واجد شرایط که تمایل به شرکت در مناقصه دارند میتوانند اسناد مناقصه را از ساعت 08:00 مورخ 22/09/1404 تا ساعت 16:00 مورخ 25/09/1404
از مدیریت پشتیبانی مناقصهگزار به نشانی ذکرشده در بالا، دریافت نمایند.
9- مکان، زمان (مهلت) و نحوه تحویل پیشنهادها: پیشنهاددهنده باید پیشنهاد خود را بههمراه ضمائم و در پاکتهای جداگانه بهشرح مندرج در اسناد شرکت در مناقصه، تا ساعت 16:00 مورخ 01/10/1404 بههمراه نامه به دبیرخانه ادارات مرکزی بانک پارسیان به نشانی صدرالذکر تسلیم نموده و رسید دریافت نماید.
10- تطبیق موضوع اساسنامه ابرازی از سوی اشخاص حقوقی/ مجوز فعالیت ابرازی از سوی اشخاص حقیقی، با موضوع مناقصه الزامی است.

