در حافظه موقت ذخیره شد...
فراخوان مناقصه عمومی دو مرحلهای با ارزیابی کیفی و فنی بازرگانی غیر همزمان بهشماره ۱۲۰/۱۴۰۴/۱
شرکت پتروشیمی اروند
شماره هشت هزار و نهصد و سه - صفحه ۹
1- موضوع و مدت مناقصه: تأمین متریال،ساخت، نصب و راهاندازی سیستم جداسازی رطوبت و کندانس هوای تولیدی واحد PLANT AIR شرکت پتروشیمی اروند، به مدت 12 ماه خورشیدی میباشد.
2- میزان برآورد مناقصه:
الف) مبلغ بخش ارزی: 453,316 یورو ب) مبلغ بخش ریالی: 996,092,280,131 ریال
تبصره: برآورد نهایی در جلسه توجیهی اعلام میگردد.
3-زمان و نحوه توزیع اسناد مناقصه:
3.1. متقاضیان جهت دریافت اسناد میبایست به سایت پتروشیمی اروند به نشانی الکترونیکی
www.arvandpvc.ir بخش کمیسیون معاملات یا به نشانی مستقیم Tender.arvandpvc.ir:5661 مراجعه و پس از ثبتنام و تکمیل و تأیید ثبتنام خود نسبت به دریافت اسناد ارزیابی کیفی اقدام نمایند.
3.2. کلیه اطلاعرسانیها، بارگذاری اسناد، ارسال دعوتنامهها و غیره درخصوص مناقصه فوقالذکر از طریق پنل کاربری ثبتنام شده صورت میپذیرد و متقاضیان میبایست با مراجعه و کنترل روزانه پنل مربوط به خود در سامانه کمیسیون معاملات پتروشیمی اروند و همچنین شماره موبایل درج شده توسط مناقصهگر نسبت به بررسی روزانه، پیامکها و اطلاعرسانیها را دریافت و اقدام نمایند. مناقصهگزار هیچ تعهدی درخصوص عدم مراجعه و یا هر ادعای مناقصهگر جهت مراجعه به پنل کاربری و یا عدم دریافت پیامکهای اطلاعرسانی مناقصه ندارد.
3.3. مدت زمان مراجعه به سایت الکترونیکی جهت دریافت اسناد ارزیابی کیفی اسناد مناقصه از تاریخ 17/09/1404 لغایت 24/09/1404 اعلام میگردد.
3.4. مناقصهگرانی که در سالهای گذشته، با این شرکت قرارداد مشابه موضوع مناقصه داشتهاند درصورت عدم ارائه گواهی حسن انجام کار از شرکت پتروشیمی اروند، مدارک ارزیابی کیفی آنها بررسی نشده و از فرآیند مناقصه کنار گذاشته میشوند.
3.5. درصورتیکه مناقصهگری دادخواستی علیه پتروشیمی اروند در محاکم قضایی طرح کرده باشد یا پتروشیمی اروند علیه آن مناقصهگر دادخواستی صادر کرده که در زمان برگزاری مناقصه تعیین تکلیف نشده باشد، مناقصهگر فقط درصورت ایفای تعهدات یا ایجاد رضایت کارفرما و ارائه ترک ادعای محضری میتواند در مناقصه شرکت نماید.
3.6. درصورتیکه مناقصهگری قراردادی با شرکت داشته و صورت وضعیت نهایی را پس از اتمام پیمان در زمان مجاز درج شده در قرارداد ارائه ننماید، نمیتواند در مناقصه شرکت نماید.
3.7. درصورتیکه مناقصهگری بهصورت پیمانکار دسته دوم در شرکت فعالیت نموده است، باید حسن انجام کار پیمانکار اصلی از پتروشیمی اروند را ارائه و در پیش نیاز ارزیابی کیفی مورد بررسی قرارگیرد.
3.8. متقاضیانی که در حال حاضر قرارداد فعال با پتروشیمی اروند دارند، با رعایت الزامات شرکت در مناقصه، درصورتی که پیشرفت فعالیت آنها مساوی یا بیشتر از 80 درصد باشد، امکان حضور در مناقصات اروند را دارند و در غیر اینصورت، پاکت پیشنهادی آنها در مناقصه بازگشایی نخواهد شد.
4 - میزان سپرده و نوع تضمین شرکت در مناقصه: میزان سپرده شرکت در مناقصه (مبلغ تضمین در جلسه توجیهی اعلام میگردد) بهصورت (ضمانتنامه بانکی، چک تضمین شده بانکی و یا واریز وجه نقد) بهشماره حساب: 6094200030 و شماره شبا: IR620180000000006094200030 بهعهده بانک تجارت – شعبه شرکت پتروشیمی اروند.
5- پیش نیاز ارزیابی کیفی متقاضیان:
5.1. (1- اساسنامه شرکت مرتبط با موضوع مناقصه، 2- گواهی صلاحیت پیمانکاری معتبر 3- ارائه حداقل یک قرارداد /مفاصاحساب مشابه موضوع مناقصه، 4- ارائه گواهی حسن انجام کار در صورت داشتن قرارداد با پتروشیمی اروند، 5- تکمیل و ارائه فرم حفظ محرمانگی اطلاعات.)
(توجه: لازم به ذکر است الزامات عنوان شده، پیش شرط بررسی اسناد ارزیابی کیفی مناقصهگر میباشد و عدم ارائه هر کدام از موارد ذکر شده منجر به عدم بررسی اسناد میشود).
5.2. حداقل امتیاز قابل قبول در ارزیابی کیفی: امتیاز 60 میباشد.
5.3. مناقصهگران میبایست اسناد ارزیابی کیفی خود را مطابق برنامه زمانبندی تعیین شده (بند شماره 6) بهصورت فایل PDF و منطبق بر فرمهای ارزیابی کیفی بهصورت آنلاین و الکترونیکی بر روی سامانه کمیسیون معاملات به آدرس: arvandpvc.ir بارگذاری و ارسال نمایند (تحویل فیزیکی اسناد نداریم). به شرکتهایی که حداقل امتیاز ارزیابی کیفی را کسب نمایند، اسناد مناقصه و برنامه زمانبندی تحویل پاکات (الف-ب و ج) از طریق دعوتنامه سیستمی ارسال میگردد.
6- زمان و نحوه بارگذاری مدارک ارزیابی کیفی مناقصهگران: مناقصهگران میبایست مدارک ارزیابی کیفی خود را حداکثر تا ساعت 17:00 مورخ 30/09/1404 با مراجعه به پنل کاربری خود در زمان مذکور و بهصورت فایل PDF بارگذاری نمایند.
6.1. چنانچه مناقصهگری مدارک پیشنهادی خود را عمداً یا سهواً و به هردلیل به محل دیگری به غیر از نشانی مندرج در بند 6، بارگذاری نماید، مدارک پیشنهادی وی تحویل نشده تلقی خواهد شد و هیچ گونه مسؤولیتی در این خصوص متوجه مناقصهگزار نخواهد بود.
7-پیش پرداخت: دارد، به میزان 25 درصد مبلغ قرارداد و در قبال ارائه ضمانتنامه معتبر بانکی.
8-تعدیل: دارد، (پرداخت بهصورت ریالی و تسعیر ارز مطابق اسناد مناقصه)
متقاضیان شرکت در مناقصه درصورت نیاز بهاطلاعات بیشتر، میتوانند با شماره تلفن: 7 - 06152126476 تماس و همچنین آگهی فوق را از طریق نشانی اینترنتی www.arvandpvc.ir ملاحظه نمایند.

