موضوع: راهبری، تعمیر و نگهداری سیستم‌های DGS & GPU شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)

شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)

شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)

شماره هشت هزار و نهصد و سه - صفحه ۲۰
شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)(سهامی خاص) در نظر دارد نسبت به برگزاری مناقصه با موضوع «راهبری، تعمیر و نگهداری سیستم‌های DGS & GPU شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)» از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به‌شرح زیر اقدام نماید. کلیه مراحل برگزاری مناقصه از مرحله دریافت اسناد ارزیابی پیمانکاران و اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد قیمت و بازگشایی پاکت‌ها از طریق سامانه مذکور به نشانی www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه‌گران درصورت عدم عضویت در سامانه ستاد، نسبت به ثبت‌نام و دریافت گواهی امضای الکترونیکی در سامانه یاد شده جهت شرکت در مناقصه اقدام نمایند.
1- نام و نشانی دستگاه مناقصه‌گزار: شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)(سهامی خاص)- معاونت بهره‌برداری فرودگاهی
نشانی: تهران، بزرگراه خلیج‌فارس، کیلومتر 30، شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)(سهامی خاص)
2-شرایط متقاضی: دارا بودن گواهی‌نامه صلاحیت پیمانکاری رتبه 5 از سازمان برنامه و بودجه کشور دارای اعتبار و سایر شرایط ذکر شده در اسناد ارزیابی کیفی و اسناد مناقصه.
3- نحوه دریافت و تحویل اسناد ارزیابی کیفی و اسناد مناقصه:
• تاریخ‌های چاپ آگهی: نوبت اول (15/09/1404) – نوبت دوم (16/09/1404)
• شماره فراخوان در سامانه ستاد: 2004001621000017
• مهلت دریافت اسناد از سامانه ستاد: یک‌شنبه مورخ 16/09/1404 لغایت سه‌شنبه مورخ 18/09/1404 
• مهلت ثبت اسناد در سامانه ستاد و تحویل اصل پاکت «الف»: تا ساعت 14:00 روز سه‌شنبه مورخ 02/10/1404 
• محل تحویل اصل پاکت «الف»: دبیرخانه شرکت به نشانی مندرج در بند 1 
4- مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار: 4،874،000،000 ریال (چهار میلیارد و هشتصد و هفتاد و چهار میلیون ریال)
 بدیهی است ثبت مدارک فوق‌الذکر در سامانه مذکور هیچ‌گونه حقی را جهت متقاضیان برای شرکت در مناقصه ایجاد نخواهد کرد.
در صورت نیاز به‌اطلاعات بیشتر متقاضیان می‌توانند با تلفن 51008845 با دفتر پیمان و امور قراردادها تماس حاصل نمایند.
شماره تماس مرکز راهبری و پشتیبانی سامانه: 1456