مزایده شماره ۱۴۰۴/۵ فروش املاک مازاد بانک صادرات ایران -استان البرز

بانک صادرات ایران مدیریت شعب استان البرز

بانک صادرات ایران مدیریت شعب استان البرز

شماره هشت هزار و نهصد و سه - صفحه ۱۵

بانک صادرات ایران مدیریت شعب استان البرز در نظر دارد تعدادی از املاک خود را از طریق مزایده عمومی به‌فروش برساند. متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر، دریافت اسناد مزایده، مطالعه مدارک و بازدید از املاک مورد نظر خود همه روزه از تاریخ انتشار آگهی (غیر از ایام تعطیل) از ساعت 8:00 صبح لغایت 13:00 به مدیریت شعب استان البرز به نشانی: کرج - چهارراه طالقانی - روبه‌روی اداره پست مرکزی - ساختمان بانک صادرات - طبقه پنجم - دایره تدارکات و ساختمان مراجعه و یا با
 شماره ۳۲۲۷۲۰۱۶-32272025 تماس حاصل نمایند و پاکت‌های حاوی پیشنهادات خرید خود را تا قبل از ساعت 13:00روز د‌وشنبه 24/09/1404 به نشانی فوق‌الذکر به دایره روابط عمومی تسلیم و رسید اخذ نمایند. جلسه بازگشایی پاکات پیشنهادات خرید شرکت‌کنندگان در روز  سه‌شنبه 25/09/1404 رأس ساعت 9:00 در طبقه چهارم مدیریت شعب استان البرز واقع در نشانی فوق‌الذکر با حضور مسؤولین ذیربط مفتوح و قرائت خواهد شد.

توضیحات و شرایط:
  مبلغ سپرده تودیعی شرکت در مزایده، مربوط به هر ملک در آگهی مندرج می‌باشد که طبق مفاد اسناد مزایده الزاما می‌بایست به‌حساب شماره ۰۱۰۲۴۹۵۳۳۹۰۰۵ دایره تدارکات و ساختمان مدیریت شعب استان البرز واریز یا به‌صورت چک بانکی در وجه بانک صادرات ایران ارائه گردد. ضمناً جهت خرید پاکات مزایده و دریافت اسناد و اوراق مزایده، ارائه فیش واریزی به مبلغ 3.000.000 ریال به‌حساب یاد شده الزامی است.
 مطالعه مدارک و سوابق املاک و بازدید از آنها، قبل از شرکت در مزایده برای تمامی شرکت‌کنندگان ضروری است. 
 بانک در رد یا قبول یک یا تمامی پیشنهادات خرید مختار است.
 کلیه املاک با وضع موجود به‌فروش می‌رسند.
 مسؤولیت تخلیه و کلیه هزینه‌های متعلقه مربوط به املاک دارای متصرف به‌عهده خریدار می‌باشد. 
 هزینه‌های مالیات، عوارض شهرداری، بیمه و. .. تا تاریخ انعقاد قرارداد به‌عهده فروشنده (بانک) و هزینه مالیات نقل و انتقال و هزینه‌های ارزیابی کارشناسی و آگهی برگزاری مزایده و هزینه‌های حق الثبت، حق التحریر، استعلامات و غیره در دفترخانه اسناد رسمی به‌عهده برنده مزایده می‌باشد.
 درصورت انصراف برنده وجه سپرده شرکت در مزایده به نفع بانک ضبط و ودیعه نفر دوم نیز تا انعقاد قرارداد با برنده نزد بانک باقی خواهد ماند.
 پیگیری امور اداری جهت انتقال سند در دفترخانه اسناد رسمی، اداره ثبت، اخذ مفاصاحسابهای شهرداری، سازمان امور مالیاتی، سازمان تأمین اجتماعی و سایر ادارات به‌عهده خریدار و برنده مزایده می‌باشد.
 با عنایت به ایجاد برخی تغییرات در املاک از قبیل: احداث نیم طبقه یا هرگونه تغییرات و غیره، رفع مغایرت و اخذ پایانکار، اصلاح سند، و اخذ سند تک برگی با هزینه‌های مرتبط و محتمله و تبعات هرگونه عقب نشینی و طرحهای تفصیلی از سوی سازمانهای ذیربط به‌عهده خریدار می‌باشد و بانک هیچ‌گونه تعهدی در این خصوص ندارد.

صفحات
آرشیو تاریخی
شماره هشت هزار و نهصد و سه
 - شماره هشت هزار و نهصد و سه - ۱۵ آذر ۱۴۰۴