آگهی فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله‌ای با ارزیابی کیفی فشرده

شرکت انتقال گاز ایران

شرکت انتقال گاز ایران

شماره هشت هزار و هفتصد و سی و شش - صفحه ۵

قاضای شماره: EK74/1075803045-AS
خرید تجهیزات برق اضطراری (UPS) 
شرکت انتقال گاز ایران در نظر دارد مناقصه تأمین اقلام تقاضا را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) برگزار نماید. تمامی مراحل برگزاری مناقصه(دریافت استعلام ارزیابی کیفی، ارائه اسناد، دریافت باقی مانده اسناد مناقصه، ارائه پیشنهاد قیمت، بازگشایی پاکت ها) به‌صورت الکترونیکی و از طریق درگاه سامانه الکترونیکی دولت(ستاد) انجام خواهد گرفت.

1- نام و نشانی مناقصه‌گزار: ستاد شرکت انتقال گاز ایران- واقع در خیابان ملاصدرا – خیابان پردیس - پلاک 3 
2 -موضوع مناقصه: خرید تجهیزات برق اضطراری (UPS) 
3 - محل تحویل کالا: انبار شرکت انتقال گاز ایران مستقر در منطقه 3عملیات انتقال گاز- باقر شهر/ ساختمان ستاد انتقال گاز به تشخیص خریدار
4- مهلت زمانی دریافت کاربرگ‌های استعلام ارزیابی کیفی و اسناد مناقصه: تا ساعت 16:00 روز پنج‌شنبه تاریخ  25/02/1404 ، فقط از طریق سامانه ستاد خواهد بود.
5- مهلت زمانی ارائه و بارگذاری کاربرگ‌های استعلام ارزیابی کیفی و اسناد مناقصه: تا ساعت 16:00 روز شنبه 10/03/1404، فقط از طریق سامانه ستاد توسط مناقصه‌گران بارگذاری شود.
6- شماره فراخوان مناقصه ثبت شده در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد):  2004092036000005 
7- نحوه دریافت اسناد کاربرگ‌های استعلام ارزیابی کیفی: از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) به آدرس:  www.setadiran.ir 
8- نوع و مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار: مطابق مصوبه‌شماره 123402/ت 50659 هـ تاریخ 22/09/1394 هیأت وزیران و اصلاحیه بعدی آن خواهد بود.
8-1 - مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار میزان 000 000 264 3 ریال ومتناسب با انواع تضمین‌های اعلام شده در آیین‌نامه تضمین معاملات دولتی به‌شماره 123402/ت 50659هـ تاریخ 22/09/1394(شرکت‌های ایرانی در مقابل تضمین فرآیند ارجاع کار و تضامین انعقاد قرار داد ارزی – ریالی و ضمانت‌نامه پیش پرداخت مجاز هستند به جای ضمانت‌نامه‌های ارزی، ضمانت‌نامه ریالی بانکی معتبر براساس نرخ تسعیر (سامانه نظارت ارز) نیما در زمان تسلیم ارائه نمایند.در هر دوره دوازده ماهه که نرخ تسعیر ارز ده درصد افزایش داشته باشد می‌باید مبلغ ضمانت‌نامه بروز شده و کسری آن تحویل شرکت (خریدار) شود.)
9- اطلاعات تماس مناقصه‌گزار: مناقصه‌گران برای دریافت اطلاعات بیشتر یا داشتن هرگونه ابهام درخصوص اسنادمناقصه می‌باید درخواست خود را به‌صورت مکتوب به نمابر شماره 81314177-021 ارسال نمایند.
تبصره: اسناد ارزیابی کیفی و فنی، اسناد مناقصه و ارائه پیشنهاد قیمت به‌صورت فشرده در بستر سامانه تدارکات الکترونیکی بارگذاری شده که مناقصه‌گر مجاز به دریافت آن خواهد بود.
بنابراین مسؤولیت اطلاع از روند بارگذاری مناقصه و کنترل‌های لازم بر عهده مناقصه‌گران می‌باشد.
10- گشایش پیشنهادها: پاکات پیشنهاد قیمت، ساعت09:00 روز یک‌شنبه تاریخ 11/03/1404 به نشانی تهران، خیابان ملاصدرا – خیابان پردیس - پلاک 3 – کمیسیون مناقصات بازگشایی خواهد شد.
11- سایر شرایط متقاضیان شرکت در مناقصه:
11-1- توانــایی تهیه و تسلیم ضمانت‌نــامه انجــام تعهدات به میــزان 10% کل مبلغ پیشنهادی(درصورت برنده شدن)، متناسب با انواع تضمین‌های اعلام شده در آیین‌نامه تضمین معاملات دولتی به‌شماره 123402/ت50659 هـ تاریخ 22/09/1394
11-2 - مبلغ برآورد کارفرما: 000/ 000 /280 /65 ریال می‌باشد.    
12- اطلاعات کلی مناقصه در پایگاه ملی اطلاع‌رسانی مناقصات کشور با کد فراخوان و سایت shana.ir موجود می‌باشد.
13- پاکات پیشنهاد نرخ مناقصه‌گرانی بازگشایی خواهد شد که براساس آیین‌نامه اجریی بند ج ماده 12 قانون برگزاری مناقصات تأیید صلاحیت شده باشند.
 

صفحات
  • صفحه اول
  • سیاسی
  • دیپلماسی
  • جهان
  • اقتصادی
  • زیست بوم
  • ایران زمین
  • علم و فناوری
  • اطلاع رسانی
  • ورزشی
  • حوادث
  • اجتماعی
  • فرهنگی
  • صفحه آخر
آرشیو تاریخی
شماره هشت هزار و هفتصد و سی و شش
 - شماره هشت هزار و هفتصد و سی و شش - ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۴