اخبـــار




سلطانی‌فر: هر وقت آستانه تحمل تماشاگران بالاتر برود، بانوان به ورزشگاه می‌آیند

مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان گفت: «هیچ مشکلی با حضور بانوان در ورزشگاه‌ها نداریم. درحال حاضر شاهد حضور آنها در بازی‌های سالنی هستیم و در ورزشگاه‌های فوتبال هم هر وقت آستانه تحمل تماشاگران بالاتر رفت، شاهد حضور بانوان خواهیم بود.» این صحبت‌های سلطانی‌فر در شرایطی مطرح شد که همچنان مطالبه برای حضور زنان در ورزشگاه‌ها وجود دارد و هر از گاهی شاهد اقدامی هستیم که دربر گیرنده پیامی در این زمینه است. چهارشنبه گذشته، بهرام رشید فرخی بازیکن مس کرمان پس از گلزنی به تراکتور در جام حذفی، حرکتی انجام داد که بازتاب زیادی میان کاربران فضای مجازی داشت. او زیر پیراهن خود نوشته بود: «جای مادران سرزمینم در ورزشگاه خالی است.»

 دیدار اسکوچیچ با لژیونرهای ایران در بلژیک

تیم ملی فوتبال ایران هفتم فروردین 99 در ورزشگاه آزادی به مصاف هنگ‌کنگ می‌رود تا دیدارهای برگشت خود در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی 2022 و مقدماتی جام ملت‌های آسیا 2023 را آغاز کند. در این راستا، قرار است اردوی تیم ملی از 27 اسفند در تهران آغاز شود. البته دیدار استقلال و فولاد 28 اسفند برگزار می‌شود و بازیکنانی که از این دو تیم دعوت شوند، بیست و نهم به اردو اضافه خواهند شد. سرمربی تیم ملی تصمیم گرفته از تمام فرصت‌ها برای آماده‌سازی استفاده کند و به همین دلیل برای اعلام لیست و دعوت از بازیکنان، منتظر بازی استقلال و فولاد نخواهد ماند. دراگان اسکوچیچ که هفته قبل با سفر به کویت و امارات 2 دیدار استقلال - الاهلی امارات و پرسپولیس- الشارجه در لیگ قهرمانان آسیا را از نزدیک تماشا کرد، چهارشنبه برای بررسی عملکرد لژیونرها راهی بلژیک شد و در تمرینات یوپن شرکت کرد. او با سعید عزت‌اللهی و امید ابراهیمی دیدار و صحبت کرد. این مربی کروات، دیروز هم به محل تمرین شارلروا رفت تا با کاوه رضایی، علی قلی‌زاده و یونس دلفی ملاقات کند و امروز هم در تمرین خنت حاضر می‌شود تا با میلاد محمدی صحبت کند. قرار است، اسکوچیچ فردا (یکشنبه) تماشاگر دیدار حساس تیم‌های کلوپ بروژ و شارلروا باشد و در همین روز دیدار تیم‌های اندرلخت و یوپن را هم از نزدیک تماشا خواهد کرد.

همکاری فدراسیون پزشکی- ورزشی با وزارت بهداشت

در پی دیده شدن شواهد بیماری کرونا در کشور مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان به فدراسیون پزشکی- ورزشی دستور داد با ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا که با دستور دولت و محوریت وزارت بهداشت تشکیل شده، همکاری کامل داشته باشد.

 پیروزی آسان بسکتبالیست‌های ایران مقابل سوریه

تیم ملی بسکتبال کشورمان در پنجره اول مسابقات انتخابی کاپ آسیا، پنجشنبه در سالن آزادی میزبان سوریه بود و در نخستین گام حریف را ۹۴- ۴۸ شکست داد. در این مسابقه حامد حدادی با ۱۴ امتیاز، ۱۴ریباند و ۹پاس منجر به گل تأثیرگذارترین بازیکن میدان لقب گرفت. تیم ملی در دومین بازی از ساعت ۱۶ فردا به مصاف قطر می‌رود.

 «کرونا» مسابقات تیراندازی کاپ جهانی را لغو کرد

قرار بود مسابقات کاپ جهانی تیراندازی با کمان اوایل اردیبهشت 99 به میزبانی شانگهای چین برگزار شود که با اعلام فدراسیون جهانی، این مسابقات به خاطر شیوع ویروس کرونا لغو شد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7285/18/536708/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها