نظــــــــر مـــــردم




  استمداد طلبی، مساعدت و رسیدگی به حقوق شهروندی/ یک زندانی: 1-‌ مجتمع ندامتگاه تهران بزرگ با نزدیک‌ترین شهر فاصله زیاد دارد لذا فاصله بین مترو کهریزک تا ندامتگاه و بالعکس نیازمند ایجاد فوری خطوط اتوبوسرانی می‌باشد. 2- تک بانده بودن جاده مواصلاتی و همچنین عدم سیستم روشنایی برق از ابتدای پلیس راه حسن آباد به سمت جاده چرمشهر (به فاصله 5 کیلومتر) نیازمند رفع مشکل برق است.3- مشکلات آب آشامیدنی و بهداشتی به لحاظ جمعیت بالای زندانیان که مشکلاتی را برای زندانیان و مجموعه مدیریتی ندامتگاه به همراه داشته است که نیازمند رفع آن هستیم. 4- و آخر اینکه توسعه اقدامات فرهنگی و ورزشی در زندان ها می‌تواند تأثیرات بسزایی در کاهش تخلفات و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی، اخلاقی در جامعه پس از خروج از زندان برای زندانیان و خانواده‌های این عزیزیان داشته باشد. لطفاً دستورات شایسته را مبذول دارید.
  دستفروش‌های داخل مترو/ آقای فتحی نژاد: برخی از دستفروشان داخل مترو به همراه چرخ دستی و ساک و زنبیل‌های بزرگ موجب مزاحمت مسافران می‌شوند. از مسئولین محترم شرکت مترو درخواست داریم مانع حضور این دستفروش‌ها در مترو شوند.
  آزادسازی واردات خودرو/ آقای جمالی: از دولت تقاضا داریم واردات خودرو را آزاد کند و این تعرفه‌ها را بردارد تا وضعیت بهتر شود.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7284/1/536670/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها