تنظیم الگوی خواب با گهواره هوشمند

بیتا میرعظیمی - خبرنگار

جدیدترین نسخه گهواره هوشمند mamaRoo الگوی خواب نوزادان را تنظیم کرده و خوابی با کیفیت و عمیق را به آنها هدیه می‌دهد.
امروزه اغلب والدین برای آرام کردن و خواباندن نوزادان خود، به راه حل‌های هوشمندانه پناه آورده و تلاش می‌کنند تا با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین از جمله گهواره‌های هوشمند خوابی باکیفیت و عمیق را به نوزادان خود هدیه دهند. یکی از جدیدترین گهواره‌های هوشمند mamaRoo است که راه حلی هوشمندانه برای طولانی و عمیق‌تر شدن خواب نوزادان ارائه می‌دهد. به این ترتیب والدین شاغل می‌توانند به کمک این فناوری نوزاد خود را به خواب برده و خود نیز با خیالی آسوده استراحت کنند.
این گهواره حرکات طبیعی و آرام بخش موردنیاز برای خواب یک نوزاد را تقلید کرده و با حرکات مدور نوزاد را به خوابی عمیق فرو می‌برد. این فناوری در چندین جهت از جمله بالا به پایین و چپ به راست حرکتی آرام داشته و با این اقدام نوزاد را به خواب می‌برد. پنج الگوی حرکت از جمله اتومبیل سواری، کانگورو، موج سواری آرام، وضعیت صاف و نوسان در این گهواره وجود دارد تا والدین با انتخاب هر یک از این الگوها، خواب نوزادشان را تنظیم کنند. هر یک از این حرکات دارای پنج سرعت است که 25 تنظیم را در کل ارائه می‌دهد. تمامی حرکات این گهواره بر اساس تلاش‌های طبیعی والدین برای آرام کردن و خواباندن نوزادان الگوبرداری و ساخته شده است.
این فناوری همچنین دارای چند الگوی صدا از جمله صدای باران، اقیانوس و فن است تا به دلخواه والدین در هنگام خواب پخش شده و نوزاد را همزمان با آرام کردن به خوابی عمیق‌تر ببرد.
برای بهره‌گیری از این سیستم والدین باید اپلیکیشن 4moms را در تلفن همراه یا تبلت خود نصب کرده و تنظیمات آن را شخصی و فعال کنند. والدین می‌توانند با اتصال تلفن همراه به این گهواره از طریق بلوتوث، وضعیت چرخش را تنظیم کرده و نوزاد خود را با خیالی آسوده درون آن بخوابانند. این گهواره هوشمند قرار است تا چند ماه آینده میلادی با قیمتی برابر 330 دلار امریکا به بازارهای جهانی عرضه شود.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7275/6/535656/2
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها