بدون مزاحم صدا ضبط کنید


بیتا میرعظیمی
خبرنگار

​​​​​​​باریک‌ترین و سبک‌ترین دستگاه ضبط‌ کننده صدای جهان TileRecبا بهره‌گیری از سنسورهای هوشمند، صداهای مزاحم را فیلتر کرده و صدای موردنظر را با بهترین کیفیت ممکن ضبط می‌کند.
امروزه اغلب کاربران از تلفن‌های هوشمند برای ضبط صدا استفاده می‌کنند. اما صدای ضبط شده با تلفن همراه اغلب بی‌کیفیت بوده و در برخی موارد به سهولت نمی‌توان مکالمات افراد مختلف را از یکدیگر تفکیک کرد. از سویی دیگر اغلب سیستم‌های ضبط تخصصی صدا، با وجود پیشرفت‌های فناورانه هنوز با وزن سبک طراحی نشده و حمل‌ونقل آن در کیف یا کوله پشتی را برای کاربران بسیار سخت می‌کند. برای حل این مشکل کمپانی ATTO DIGITAL سبک‌ترین و باریک‌ترین سیستم ضبط صدا را طراحی و ساخته است تا کاربران بدون هیچ مشکلی آن را در کیف یا جیب خود قرار داده و محاورات و مکالمات موردنظر خود را با بهترین کیفیت ممکن ثبت و ضبط 
کنند.
این فناوری با اندازه‌ای برابر 40 × 5 x 40 میلی متر و وزنی برابر 15 گرم، صداها را تا 15 فوت شناسایی کرده و با سرعتی برابر 128 کیلوبایت در ثانیه ضبط می‌کند. این فناوری به کمک سنسورهای هوشمند صداهای محدوده ضبط صدا را شناسایی کرده و در دوره‌های طولانی سکوت در جلسات و سخنرانی‌ها به‌طور اتوماتیک متوقف می‌شود. این اقدام از پر شدن حافظه داخلی (8 گیگابایت) این سیستم جلوگیری کرده و کارایی آن را تا حد بسیاری بالاتر می‌برد.
باتری داخلی این سیستم در زمانی برابر یک و نیم ساعت به‌طور کامل شارژ شده و برای استفاده در زمانی برابر 24 ساعت آماده می‌شود. باریک‌ترین و سبک‌ترین ضبط‌ کننده صدای جهان TileRec در حال حاضر با قیمتی برابر 45 دلار امریکا در سایت کیک استارتر پیش فروش می‌شود. پیش‌بینی شده است این فناوری تا ماه مارس 2020 به بازارهای جهانی عرضه شود.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7274/4/535499/2
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها