اسکوچیچ: راه استراماچونی و سرمربی سابق تیم ملی را نمی‌روم

ویلموتس نمی‌شوم


اسکوچیچ امروز با حضور در مرکز ملی فوتبال از امکانات این مجموعه بازدید کرد. سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ضمن بازدید از مرکز ملی فوتبال، زمین‌های چمن مجموعه ابراز امیدواری کرد با این امکانات تیم ملی فوتبال ایران برنامه‌های خود را در راه مقدماتی جام جهانی 2020 به خوبی پیش ببرد. 
دراگان اسکوچیچ، سرمربی51 ساله تیم ملی فوتبال امروز با دو رسانه خارجی گفت و گو کرد. او در مصاحبه با سایت «gol.dnevnik»، گفت: «بدون شک انتخابم به عنوان سرمربی ایران اوج مربیگری ام است و به مرز پختگی رسیده ام. در طول مربیگری‌ام در کرواسی، اسلوونی و عربستان نتایج خوبی را کسب کردم. انتظار چنین پستی را داشتم چون برایش تلاش زیادی کردم. به همین خاطر خوشحالم که به این جایگاه رسیده‌ام.» او همچنین به سایت «vecernji» کرواسی اظهار داشت: « در تمام تیم های باشگاهی ایران به موفقیت بزرگی رسیدم. با فولاد در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کردم. خونه به خونه را به فینال جام حذفی رساندم. بدون شک آنها این تصمیم را گرفتند چون معتقد بودند من فوتبال ایران را خوب می شناسم. در نهایت تصمیم خود را گرفتند تا به من این فرصت را بدهند. بدون شک این سمت اوج مربیگری ام است و می خواهم توانایی ام را نشان دهم.»
اسکوچیچ درباره مشکلات مالی در ایران گفت: «سناریوی مالی ویلموتس و استراماچونی برای من تکرار نمی شود. گزارش هایی که رسانه ها درباره این موضوعات مطرح کردند تنها بخشی از واقعیت داستان است. من در 5 سال گذشته که در ایران مربیگری می‌کردم، وضعیت را این چنین ندیدم. ممکن است چکی دریافت کنید و با تأخیر نقد شود و این اتفاقی بزرگ نیست. به همین خاطر اصلاً ترسی از این ندارم که این اتفاق برای من تکرار شود و من نیز در لیست این مربیان باشم چون مشکلی در این زمینه نیست.»
وی درباره کارنامه اش و هدفش از حضور در نیمکت تیم ملی ایران، گفت: «ایران دومین تیم برتر آسیا در رده بندی فیفا است. همه انتظار دارند این تیم به جام جهانی راه پیدا کند. من هم در اینجا حضور دارم تا به این هدف برسم. من قبل از مربیگری در تیم ملی ایران به عنوان سرمربی نفت آبادان کار می کردم و این تیم را به رده ششم جدول لیگ ایران رساندم.»

دایی احمدی‌نژاد را راه نداد
بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: علی دایی بین دو نیمه بازی ایران و عربستان که ایران یک بر صفر جلو بود، به رئیس جمهوری وقت (محمود احمدی نژاد) اجازه نداد وارد رختکن شود. حسین کاظمی در گفت‌و‌گو با برنامه «سلام صبح بخیر» تأکید کرد:  دایی گفت تمرکز بازیکنان به هم می‌خورد. در نهایت بازی را با نتیجه ۲ بر یک باختیم و همان شب علی دایی عوض شد.

بازی دوباره AFC با میزبانی ایران
کنفدراسیون فوتبال آسیا در تازه‌ترین شماره مجله لیگ قهرمانان ضمن انتشار زمان، مکان و برنامه رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، بار دیگر مکان بازی تیم‌های ایرانی در دور برگشت را «نامعلوم» اعلام کرده است. دراین برنامه لحاظ شده که تیم‌های ایرانی در مرحله گروهی در ۳ بازی نخست میهمان هستند ولی در ۳ بازی برگشت مکان برگزاری بازی‌های تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا نا معلوم است.

مخالفت با خروج دیاباته از کشور
سرپرست باشگاه استقلال جدایی شیخ دیاباته ازاین تیم را تکذیب کرد. اسماعیل خلیل‌زاده به فارس گفت: ما تا روز سه‌شنبه فرصت داریم مطالبات دیاباته را به وی پرداخت کنیم و اصلاً بحث جدایی این بازیکن مطرح نیست. به گفته وی، این بازیکن قصد داشت برای مرخصی راهی خارج از کشور شود و حتی اعلام کرد روند درمانش را در بیرون از ایران دنبال می‌کند اما یک کلام به او گفتیم که در ایران بماند بهتر است و او هم خیلی راحت پذیرفت.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7274/3/535496/2
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها